سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب رشته 57 هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا صبح امروز شنبه 18 مهر ماه 57 هزار و 300 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ارشد سال 94 ثبت نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 ثبت نام نکردند تنها تا ساعت 24 امروز شنبه 18 مهر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است این فرصت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: صبح امروز تعداد 57 هزار و 300 نفر در تکمیل ظرفیت ارشد سال 94 انتخاب رشته خود را انجام دادند. 

توکلی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش حداکثر 20 کد رشته محل را از میان کد رشته محل های مورد علاقه خود انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت نام کنند. 

وی اظهار داشت: گزینش نهایی در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی اعلام شده در این اطلاعیه و اطلاعیه‌های قبلی مطابق شرایط و قبولی مندرج در دفترچه راهنمای یک و دو آزمون ارشد سال 94 اعلام خواهد شد. 

توکلی در پایان گفت: آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شدگان نهایی در یکی از کد رشته‌محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص اعلام شده است، حق انتخاب کد رشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند. 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.