سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح؛شهادت سردار همدانی موجب تداوم راه مقاومت است

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار شهید حسین همدانی برای انقلاب بسیار فداکاری کرد، گفت: شهادت سردار همدانی موجب تداوم راه مقاومت و مبارزه با استکبار و تکفیری‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار علی شادمانی در حاشیه نشست ستاد هماهنگی شهادت سردار همدانی در گفتگویی اظهار داشت: داغ سردار بزرگ اسلام، سردار همدانی بر دوش ما سنگینی خواهد کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار همدانی در دوران دفاع مقدس افزود: وی برای انقلاب بسیار فداکاری کرد و حق فرماندهی را به درستی به‌جا آورد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: سردار شهید حسین همدانی پس از سال‌ها مجاهدت در مبارزه با کفر و استکبار سرانجام به خیل یارانش پیوست.

وی با بیان اینکه خاطرات با وی عزت‌آفرین است، گفت: سردار همدانی یکی از دوستداران حضرت ابا عبدالله(ع) بود که برای حسینیه ثارالله همدان بسیار تلاش کرد.

شادمانی با اشاره به نقش موثر و تعیین کننده سردار همدانی در سازماندهی نیروهای مردمی سوریه خاطرنشان کرد: شهادت سردار همدانی موجب تداوم راه مقاومت و مبارزه با استکبار و تکفیری‌ها است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.