سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان برگزار شد

ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان دراین مراسم با تاکید بر آثار و برکات برگزاری یادواره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، پاسداشت ارزش های اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تذکر ، و روشنگری و هدایت گری از این آثار و برکات سازنده و موثر در اجتماع به ویژه نسل جوان است.

محمدمسعود چایچی، شهدا با اشاره به اینکه شهدا راه خود را شناختند و با هجرت به آرزویشان دست یافتند گفت:،این بزرگ مردان آسمانی به تکلیفی که آب و خاک برعهده آن ها گذاشته بود با نثار جانشان عمل کردند.

وی،مدیون بودن ما به شهدا و تاثیرگذاری یادوار ه ها و سیره شهدا در رفتار و کردارمان را تاکیدکرد و گفت:خط سرخ شهادت ملت ایران همچنان در امتداد است.

به گفته وی، حادثه هولناک منا که محصول بی کفایتی و بی درایتی دولت آل سعود بود و جان باختن زایران بیت الله در این حادثه نیز در امتداد خط شهادت است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان با گرامیداشت یاد شهدای منا افزود: شهدا با جانفشانی و تبعیت از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از کیان اسلامی برایشان مشخص کرد به نحو احسن به این تکلیف عمل کردند که این پیروی و اطاعت از رهبری برای ما نیز باید الگو قرار گیرد.

 چایچی، در ادامه شعار نامگذاری سال با عنوان "همدلی و همزبانی دولت و ملت" توسط مقام معظم رهبری را یادآورشد و گفت:تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت و عملیاتی کردن دغدغه های معظم له تکلیفی برای همه ما است.

وی،حراست و پاسداری از این مرز و بوم که میراث ایثارگری و فداکاری شهدا است را تاکید کرد و گفت:حفظ عزت، استقلال، شکوه و پایداری این سرزمین تکلیف و رسالتی سنگین برای ما است تا ییم تا در آخرت مدیون خون شهدا و شرمنده آنها نباشیم.

به گفته وی، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد شهدا جملات شیوا و راهگشای است که از نظر ماهوی و محتوایی بسیار با معنی، آموزنده و سازنده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان اظهارداشت: : شهدا که با ارتباط و ایمان قوی خود از سرنوشت شهادت خود در زمان و مکان آگاه نور هدایتگر تمام بشریت هستند.

ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی به همت سازمان تاکسیرانی کاشان و مشارکت بسیج اصناف سپاه صاحب الزمان(عج) کاشان با حضور جمعی از خانواده های شهدای تاکسیران، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های اجرایی در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

در پایان این مراسم از تعدادی رانندگان نمونه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهدای ، کاشان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.