سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

کارخانه سیمان یاسوج در آستانه توقف تولید

مدیر عامل کارخانه سیمان یاسوج از احتمال توقف تولید این کارخانه تا چند ماه آینده خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید یعقوب موسوی گفت : با توجه به واردات بی رویه سیمان های بی کیفیت و نامرغوب از استان های همجوار و اشباع بازار استان و نبود بازار برای محصول تولیدی کارخانه سیمان یاسوج این کارخانه در آستانه توقف تولید دپارتمان پخت قرار دارد.

وی با بیان اینکه کارخانه 700 تنی سیمان یاسوج بعنوان یکی از کوچکترین صنایع کشور با مشکلات زیادی روبرو است گفت : به دلیل ورود بیش از اندازه سیمان بی کیفیت از استان اصفهان هم اکنون 11 هزار تن سیمان تولید شده در این کارخانه در سیلوهای مجتمع انبار شده است .

موسوی با تاکید بر اینکه سیمان تولید شده در کارخانه سیمان یاسوج نسبت به محصول تولید شده در استانهای همجوار از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است افزود : متاسفانه در هیچ یک از پروژه های در دست اجرا در استان از محصول این کارخانه استفاده نمی شود .

مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج با بیان اینکه ما نیز می توانیم مانند استانهای همجوار سیمان بی کیفیت و نامرغوب تولید کرده و به نام سیمان مرغوب به مشتری تحویل دهیم تاکید کرد : هدف اصلی ما تولید محصول با کیفیت و مرغوب و رساندن آن به بازار با قیمت مناسب است .

موسوی گفت : سیمان های بی کیفیت تولید شده در استان اصفهان با قیمت کمتری به نام سیمان با کیفیت در بازار استان بخصوص بازار شهرستان بویراحمد به فروش می رسد .

وی با تاکید بر اینکه دلالان سیمان برای فرار از پرداخت مالیات ، سیمان نامرغوب استانهای همجوار را خریداری کرده و در بازار این استان بفروش می رسانند اظهار داشت : اگر این روند ادامه داشته باشد شاهد توقف توقف دپارتمان پخت و احیانا تعطیلی کارخانه سیمان یاسوج طی چند ماه اخیر خواهیم بود .

این مسئول با اعلام اینکه در این کارخانه 250 نفر به طور مستقیم اشتغال دارند تصریح کرد : اگر مسئولان استانی برای این معضل چاره اندیشی نکنند این افراد به آمار بیکاران استان افزوده خواهند شد.

موسوی با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم که اشتغال موجود از بین نرود افزود: مسئولین استان برای جلوگیری از تعطیل شدن این کارخانه، جلوی واردات سیمان بی کیفیت و نامرغوب به استان را بگیرند.

مدیرعامل سیمان یاسوج با بیان اینکه خروجی این کارخانه 500 تا 600 تن است گفت : سیمان تیپ1 و 2  با مقاومت  425 با کیفیت بالا و با قیمت برابر با محصولات وارداتی در این کارخانه تولید می شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کارخانه ، سیمان ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.