سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟!

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود خطاب به مدیران این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهروز رهبری فرد در صفحه اجتماعی خود گفت : امیدوارم خداوند متعال هادي نوروزي پسر خوب و مهربان و پاك پرسپوليس را بيامرزد و روحش قرين رحمت الهي قرار گيرد.

بدون شك اين داغ جانگداز تا ابد در دل تك تك هواداران راستين سرخ خواهد ماند و وظيفه همه ما اين است كه از بازماندگان هادي مثل چشمانمان و بدون هيچ منتي پاسداري كنيم چون اين لطف نيست بلكه وظيفه و ديني است كه بر گردن تك تك ما قرار دارد.

اما اين جنابان مدير محترم و سرامدشان طاهري ظاهرا ديگر دارند پيازداغش را زياد ميكنند و مرگ جانگداز هادي عزيز شده سكوي پرتاب وی و اينكه خوششان آمده از اينكه هر روز به بهانه هادي نوروزي با دادن وعده و وعيدهايي كه اميدوارم عملي بشود كه بعيد ميدانم وقتي عكس و مصاحبه هایشان را تو جرائد ميبينند دلشان غش و ضعف مي رود و انگار ديگر بايد تمام كارهاي باشگاه را رها كنند و بدنبال شو راه انداختن در سراسر كشور به بهانه دلسوزي براي خانواده هادي باشند و اي كاش زماني كه سايه هادي بالاسر خانوادش بود اين جماعت مرده پرست فقط يك درصد الان هوایش را داشتند اما آن وقت كه ديگر رسانه اي نبود مصاحبه اي نبود و سكوي پرتابي براي معروفيت نبود.

البته كه من به طاهري و مديران امثال وی حق ميدم چون معروفيت و مشهوريت برای این افراد و شايد همه انسانها خيلي شيرين است اما اي كاش عامل اين سرافرازي و ژست گرفتن هاي قهرمانانه مرگ و نابودي كاپيتان محجوب تيممان نبود. آقاي مدير هادي رفت و به خدا پيوست و شما و امثال شما بدون منت و جرايدي كردن موظف به كمك به خانوادش هستيد اما همين الان وحيد قليچ چندوقت است رو تخت بيمارستان خوابيده و هنوز زنده است چرا يكبار از وحيد و وحيدهاي زنده سراغي نميگيرد ؟ چون به چشم نمي آیند؟! چرا به بازيكنان جوان تيم هاي پايه باشگاه كه كنار خيابان ميخوابند رسيدگي نمي كنيد؟ و حتي يك بار به خودتان زحمت نداديد در این شش ماه گذشته سر تمرين بيایید و مشكلات بي شمار این بچه هاي معصوم و هادي هاي زنده را از نزديك ببينيد و حل كنيد چون اين ها اسم ندارند و نمردند تا بشود جلوي چشم مردم خودتان را قهرمان نشان دهید.

 هادي رفت و جگر همه ما را سوزاند اما اين رياكاري شماها داغ دل مردم رو بيشتر خواهد كرد. به جاي اين رياكاري بدون منت به دینتان را به عزيزان هادي ادا كنيد و به داد جوانان تيم هاي پايه برسيد و اگر فكر كرديد با دادن يك پست ميتوانید باعث شويد چشمانم را روي حق و حقيقت ببندم زهي خيال باطل. اينكه تيم اميده تيم ملي هم باشه من جلوي افكار و اعمال شوم خواهم ايستاد و بسيار خوشحال ميشوم همين فردا عذرم رو بخواهيد چون چه باشم چه نباشم تا قطره اخر خونم حقوق اين طفلان معصوم رو از نامديران خواهم ستاند.



انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۴
درود