سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی: کمالوند عامل ایجاد ترقی گسترش است

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: باید عنوان کنم از زمانی که کمالوند در گسترش حضور دارد باعث ترقی در تیم شده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بوجود آمده است.

 مهدی کیانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فوت هادی نوروزی اظهار کرد: من این مصیبت را در ابتدا به جامعه ورزشی خصوصا فوتبال تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم که به خانواده‌اش صبر عطا کند.
 
وی در ادامه افزود: بطور حتم برای خانواده هادی این مصیبت سخت و طاقت فرسا بوده و خانواده‌اش بیشترین سختی را متحمل می شوند.
 
کیانی ادامه داد: هادی پسر خوبی بود و بطور قطع الگوی خوبی برای جوانان کشورمان شده و اما زود از میان ما رفت.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص شرایط وضعیت تیم افزود: ما تمرینات را پی گیری می‌کنیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد در واقع نکات فنی که سرمربی ارائه می‌کند را اجرا می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اردوی مازندران هم گفت: ما در اردو مازندران ؟؟ و تمرینات را با جدیت پیگیری می‌کنیم و با آمادگی به ادامه مسابقات لیگ می‌پردازیم.
 
کیانی در خصوص بازی تدارکاتی و باخت مقابل صبای قم عنوان کرد: در واقع بازی برد و باخت دارد و می‌دانیم بردن برای ما چقدر مهم است اما زمین مسابقه مساعد نبود و هدف ما این بود که در این بازی مصدوم نشویم و هدف ما بیشتر روی آمادگی و انجام تیم متمرکز بود.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص سرمربی تیمش تصریح کرد: "کمالوند" یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان بوده و از زمانی که وی در گسترش حضور دارد تیم پیشرفتهای چشم گیری کرده است. تمرینات وی لذت بخش بوده و شادابی زیادی در تمرینات مشاهده می شود.
 
وی با اشاره به بازی بعدی هفته هشتم لیگ برتر عنوان کرد: باید بگویم که بازی با نفت در تبریز برگزار می‌شود و بازی سختی بوده است تمامی تلاشمان بر این بوده که نتیجه لازم را کسب کنیم و در جدول بالاتر بیایم.
 
کیانی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه مسیر حضور در لیگ برتر بتواند به موفقیت دست یابد و دل هواداران تبریزی را شاد سازد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.