سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تجلیل از بازنشستگان نمونه استان قزوین

به مناسبت روز بازنشستگان از 5 بازنشسته نمونه تامین اجتماعی تجلیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قزوین؛  مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ، کارآفرینی و فعالیت های علمی انها و فزندانشان را  از دلایل این انتخاب دانست.

محسنی  ، افراد تحت پوشش این بیمه را 60 هزار خانوار بیان کرد و گفت : از این تعداد 60 درصد مستمری بگیر هستند .
 مدیرکل تامین اجتماعی استان همچنین از پرداخت حقوق مستمری بگیران به صورت متمرکز خبر داد وافزود : در این طرح دیگر حقوق ها بر اساس حروف الفبا پرداخت نخواهد شد.

وی یادآور شد :  از چند ماه آینده حقوق ها  به مدت 5 روز ازتامین اجتماعی  تهران به حساب بازنشستگان  واریز می شود .

در اين مراسم رييس كانون بازنشستگان استان قزوين هم  با اشاره به مشکلات مستمری بگیران گفت: حدود شصت درصد از بازنشستگان استان قزوين حداقل حقوق را دريافت مي كنند و براي رسيدگي به اين مساله ما به دنبال ايجاد قانون همسان سازي حقوق هستيم كه اميدواريم دولت و مجلس  ما را براي تحقق اين امر ياري كند.

محمد اسدي همچنین با اشاره به  وجود مشكلات در حوزه درمان و كمبودها در حوزه امكانات رفاهي براي بازنشستگان  گفت: رفع اين تنگناها نيازمند همراهي مسوولان و نمايندگان مجلس است .
حجت‌‌الاسلام مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم  گفت :  ‌منابع مالي ورودي و خروجي به سازمان تامين اجتماعي با هم منطبق نيست به طوری که  شاهد مشکلاتی در سال‌هاي اخير هستیم .


حجت‌‌الاسلام مرتضی حسینی اضافه کرد : در حال حاضر به دليل وضعيت قراردادي كه در برخي شركت‌ها پيش آمده است، شاهد هستيم يك ماه به يك ماه، قراردادهاي كارگري بسته مي‌شود كه اين امر، امنيت كاري كارگران را به خطر انداخته است.

وي ركود ايجاد شده در حوزه صنعت را از دلايل ايجاد مشكل در تامين اجتماعي برشمرده و افزود: با توجه به وضعيت موجود، به تبع منابع درآمدي تامين اجتماعي نيز كاهش مي‌يابد كه بروز مشكلات فعلي در اين سازمان از نتايج منفي آن است.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.