سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

وجود11 هزار کودک در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت:در استان یزد 11 هزار کودک در 300مهد کودک شهری و روستایی تحت پوشش هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛دکتر عفتی گفت: جوامعی که از نظر شرایط اقتصادی و رفاه اجتماعی در جایگاه خوبی قرار دارند جوامعی هستند که برای تعلیم و تربیت و رشد کودکان جامعه خود ارزش قایل شده و سرمایه گذاری کرده اند. 

دکتر عفتی  با بیان اینکه در جامعه فعلی با توجه به شرایط خانواده و جامعه  بواسطه تک فرزندی، دو فرزندی با فاصله زیاد نیاز بازی کودکان بر آورده نمیشود، خاطر نشان کرد: این نیاز در مهد های کودک همزمان با تربیت و پرورش کودکان بر آورده میشود و کودک با گروه همسالان خود بازی میکند.  

وی در خصوص آموزشهای دینی درمهدهای کودک گفت: مفاهیم دینی نیز در قالب بسته های آموزشی با 14 موضوع که به صورت مشترک بین سازمان بهزیستی و حوزه علمیه قم طراحی شده، در مهد ها آموزش داده میشود.

به گفته وی تمام آموزشها در مهدها حول محور مراقبت رشد و پرورش کودکان در قالب شعر نمایش قصه خوانی به کودکان اموزش داده میشود.

دکتر عفتی با اشاره به شیوه صحیح تغذیه و نقش آن در سلامت آینده جامعه گفت: در حال حاضر به 4 هزار  کودک در روستا مهد ها  و مناطق محروم یک وعده غذای گرم  با کیفیت و سالم ارایه میشود.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.