سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوظهوری: مسابقات جهانی هیچ مقامی کسب نخواهیم کرد

رئیس کمیته و سرمربی رشته ترامپولین گفت: چون اولین بار است در مسابقات جهانی شرکت می‌کنیم هیچ جایگاهی کسب نخواهیم کرد.

حبیب نوظهوری در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی  ترامپولین از نهم مهر در اردو به سر می‌برد و این سومین مرحله اردوی این رشته برای  آمادگی مسابقات جهانی دانمارک است.
 
وی ادامه داد: از اسنفند سال گذشته با افراد مختلف اردوها  را برگزار کردیم، اما مرداد امسال اسامی نهایی تیم ملی را به فدراسیون جهانی دادیم.
 
نوظهوری اضافه کرد: مسابقات جهانی دانمارک 9 تا 15 آذر برگزاری می‌شود که در کتگوری A جهانی قرار دارد.
 
رئیس  کمیته ترامپولین هدف از شرکت در این مسابقات را شناخت جایگاه ترامپولین در دنیا و بهبود آن در سال‌های بعدی اعلام کرد.
 
نوظهوری اظهار کرد:  به دلیل این که اولین بار در نتایج ترامپولین ایران است که در مسابقات  جهانی شرکت می‌کنیم مطمئنا هیچ جایگاهی کسب نخواهیم کرد مسابقات جهانی میدانی است برای آمادگی بیشتر بازیکنان برای مسابقات جوانان آسیا که در فروردین 95 برگزار می‌شود.
 
نوظهوری گفت: هم اکنون در اردو به بازیکنان برنامه داده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم تنها برنامه را اجرا کنند و سعی کرده‌ایم از استرس آنها بکاهیم.
 
وی در پایان گفت: از وضعیت اردو بسیار راضی هستم و هر آن چه از دبیر فدراسیون فرامرز سنگینی و رئیس فدراسیون جعفر درویش‌زاده در خواست کرده‌ایم برای ما فراهم کرده‌اند که از آنان سپاسگزارم.
 
گفتنی است: ترامپولیست‌ها در دو رده سنی نوجوانان و جوان به مسابقات جهانی دانمارک اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.