سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي با حضور معاون اول رئيس جمهور

بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته امروز در مراسمی با حضور محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها راه و شهرسازی معرفی کالا ها یا خدمات واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه، انعقاد قرارداد های تجاری و همکاری با مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، فراهم کردن امکان برقراری تماس مستقیم بین خریداران بالقوه و فروشندگان کالا و خدمات، مبادله اطلاعات درباره کالاها و خدمات عرضه شده و بازاریابی برای کالاها یا خدمات ارائه شده در نمایشگاه‌ است. 26 آذر، روز حمل و نقل است.

مجید کیانپور معاون وزیر راه و شهرسازی بر تأثیر مثبت برگزاری نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته در کمک به توسعه و عمران کشور تأکید کرد و گفت: تاکنون شناسایی محدوده بافت‌های فرسوده در بیش از 457 شهر به میزان 72 هزار هکتار انجام شده است.

وي ادامه داد: تدوین ضوابط و مقرارت و تهیه طرح بهسازی و نوسازی 33 هزار هکتار از محدوده بافت‌های فرسوده انجام شده و 12 هزار هکتار دیگر نیز در دست تهیه است.

*انتخاب مشاور برای 11 هزار هکتار بافت فرسوده 

کیانپور با اشاره به اینکه امسال 150 هزار واحد مسکونی فرسوده در سطح کشور نوسازی می شود، افزود: تاکنون پرونده 46 هزار و 822 واحد مسکونی فرسوده برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک های عامل معرفی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای طرح های توانمندسازی و بهسازی سکونتگاه های غیر رسمی در پنج شهر تبریز، زاهدان، بندر عباس، شیراز و کرمانشاه در فهرست طرح های همکاری مشترک با بانک جهانی از دیگر اقدامات دولت در بافت‌های فرسوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عملکرد و توانمندی های وزارت راه و شهرسازی می تواند در ایجاد فضاهای لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی تأثیر فراوانی داشته باشد، اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی به شناخت ظرفیت ها، بررسی یافته ها و ایده های سازنده و فراهم کردن بسترهای مناسب برای انتقال دانش و تجارب نیز کمک شایانی می‌کند./ق2


عباسپور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.