سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پليس امروز دانش‌بنيان شده و با خرد جمعي كار خود را انجام مي دهد

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پليس امروز بسيار دانش‌بنيان شده است و مأموريت‌ها و كارهاي خود را با خرد جمعي انجام مي‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "احمدعلي گودرزي" در آئين قرائت "پيام مهر" در دبيرستان "محمدرسول الله" شهرستان شيراز از دانش‌آموزان به عنوان افتخار بزرگ كشور ياد كرد و گفت: آينده درخشان كشورمان به دست دانش‌آموزان عزيز است. 

وي نقش دانش‌آموزان را در ايجاد امنيت بسيار برجسته دانست و گفت: امنيت به ‌عنوان زيرساخت همه موضوعات، توليد همه اقشار جامعه است و همه در ايجاد آن سهيم هستند كه در اين ميان نقش دانش‌آموزان به‌عنوان آينده‌سازان كشور بسيار برجسته است.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: حضور 10 هزار دانش‌آموز هميار پليس در ايام تعطيلات نوروز سال 94 و همكاري آن‌ها با پليس سبب شد که جرائم راهنمايي و رانندگي در اين ايام 68 درصد به نسبت مدت مشابه پارسال كاهش داشته باشد. 

سردار "گودرزي" با بيان اينكه تعداد 36 هزار نفر از شهداي دوران دفاع مقدس دانش‌آموز هستند، ‌تصريح كرد: هر زمان كه نياز به حضور دانش‌آموزان در صحنه‌هاي انقلاب بوده، در ميدان حاضر بوده‌اند و از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کرده‌اند.

وي به رويكرد علمي و دانش‌بنيادي پليس اشاره كرد و گفت: 94 درصد از جرائم فضاي مجازي و 92 درصد از جرائم خشن در استان فارس با روش علمي توسط پليس کشف ‌شده است، كه اين موفقيت به‌واسطه به‌کارگيري روش‌هاي علمي و استفاده از خرد جمعي در انجام مأموريت‌هاي پليس است.

فرمانده انتظامي استان فارس از دانش‌آموزان درخواست كرد با فراگيري علم و دانش و همياري پليس، خادمان مردم در عرصه ايجاد امنيت را ياري كنند.

در اين مراسم مديركل آموزش ‌و پرورش استان فارس نيز به اهميت و نقش مهم امنيت در زندگي بشر اشاره كرد و گفت: امروز بايد از كساني تشكر كنيم كه در اقصي نقاط اين استان با از جان گذشتگي و فداكاري، امنيت و آسايش را براي مردم به ارمغان آورده‌اند. 

"حميدرضا آذري" ادامه داد: مؤلفه‌هاي اساسي امنيت به دست كاركنان پرتلاش نيروي انتظامي است و بدون امنيت، اميد و نشاط در جامعه هيچ معنايي ندارد. 

وي اظهار كرد: شرح وظايف پليس بسيار گسترده و مأموريت‌هاي آن تخصصي است كه نياز به دانش و تكنولوژي روز و ايمان به خداوند را دارد كه پليس ما همه اين خصوصيات را دارا است.

مديركل آموزش ‌و پرورش استان فارس با تأکيد بر لزوم مشاركت همه مردم در ايجاد امنيت گفت: اگر آموزش و پرورش به وظايف خود در راستاي آموزش قانون مداري و شركت در ايجاد امنيت به‌ خوبي عمل كند،‌ آسيب‌هاي جامعه هم كاهش پيدا مي‌کند.

در اين مراسم كه معاونان و روساي پليس‌هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان فارس نيز حضور داشتند، از تعدادي دانش‌آموز نمونه اين دبيرستان تقدير و توسط يكي از دانش آموزان "پيام مهر" قرائت شد.



انتهای پیام/  ا
برچسب ها: پلیس ، دانش بنیان ، خرد ، کار ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.