سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی نخستین خط ویژه سرویس دهی به دانش آموزان

اولین خط ویژه اتوبوسرانی برای سرویس دهی به دانش آموزان مدارس به صورت آزمایشی از خیابان مفتح ملک شهر تا میدان جمهوری و بالعکس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان با بيان اين مطلب گفت: امسال با مطالعات صورت گرفته برروی شبکه خطوط اتوبوسراني و با توجه به مختلط بودن خطوط و مشکلاتی که برای دانش آموزان وجود دارد، اقدام به طراحی خطوط ویژه براي دانش آموزان شده است.

علیرضا آغاسی افزود: این طرح برای ایستگاه‌هايی اجرایی شده است که دانش آموزان حداقل 200تا300 مترفاصله تا ایستگاه داشته باشند .

وی اضافه کرد: در این طرح مدارسي شناسایی شده تا دانش آموزان را از این ایستگاه ها به سمت مدارس سرویس دهی نمایند.

وی تاکید کرد: اين خط به صورت آزمایشی از خیابان مفتح-مطهری؛ ملک شهر، میدان شهید علیخانی ، خیابان گلخانه خانه اصفهان ، تابلو خانه اصفهان، خیابان امام خمینی، میدان جمهوری و بالعکس است.

مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اینکه این خط به صورت اختصاصی برای دانش آموزان و دانشجویان است، ادامه داد: در هفته اول دانش آموزان دختر و پسر به صورت رایگان از این سرویس استفاده کردند .

آغاسی با اشاره به اینکه ساعت کاری این سرویس ها از ساعت 6:45 تا8 صبح و از ساعت12 تا 14 عصر به فاصله 5 تا10 دقیقه يكبار است، اظهارداشت: هشت دستگاه اتوبوس برای این موضوع در نظر گرفته شده است که مشغول ارائه خدمت به دانش آموزان می باشد.

وي بیان كرد: از هفته آینده والدین دانش آموزان می توانند برای ثبت نام و دریافت کارت‌های سالیانه تحصیلی این سرویس ها به شرکت اتوبوسرانی مراجعه کنند و یا با استفاده از" اصفهان کارت"‌های موجود نسبت به پرداخت هزینه خود اقدام کنند.

مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است به گونه ای که حتی والدین نیز از این سرویس ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: والدین بهتر است برای استفاده دانش آموزان خود از این خط که فعلا به صورت آزمایشی در اصفهان به اجرا درآمده است کارت‌های مدت دار حمل و نقل خریداری كنند .

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.