سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در پاسخ به رسایی؛

آقای رسایی تخلف نکنید/ روند سؤال از آخوندی درست بوده است

رئیس مجلس خطاب به رسایی گفت: آقای رسایی تخلف نکنید، روند سؤال از آخوندی درست بوده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده تهران در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (14 مهرماه) و در جریان رسیدیگی به استیضاح وزیر راه گفت: در آخرین سؤالی که از وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شد، وی با اختلاف یک رأی ششکنده از مجلس کارت زرد نگرفت و بعداً هم معلوم شد که درست نبوده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به رسایی تاکید کرد: آقای رسایی نکته‌ای را گفتند که در مورد سوال گذشته از وزیر اختلاف یک رأی وجود داشته که بعد مشخص شد درست نبود و از کارت زرد مجلس خلاصی یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رسایی تخلف نکنید، ‌شما اتهامی را به هیئت رئیسه زدید و حالا هیئت رئیسه جواب شما را می‌دهد، شما حرفی زدید که معلوم شد خلاف بوده و ما چنین حرفی را در بررسی‌های خود تأیید نمی‌کنیم و در آن زمان سوال انجام شد و رأی نیاورد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رسایی گفت: این سؤال توسط علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، روح‌الله حسینیان و حمید رسایی از وزیر راه و شهرسازی در مورد علت بی‌توجهی و عدم پیشرفت طرح‌های مسکن مهر در کشور بود.

پس از این سخنان لاریجانی، هیئت‌‎رئیسه میزان رای‌های نمایندگان مجلس به آن سؤال را اعلام کرد.

براساس اعلام رئیس جلسه، این سؤال از سوی علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، روح‌الله حسینیان و حمید رسایی در مورد علت بی‌توجهی و عدم پیشرفت طرح‌های مسکن مهر در کشور مطرح شده بود که در ان رای‌گیری حاضرین 218 نفر، آرای مأخوذه: 199 رای، بدون رأی 12 نفر، موافق قانع‌کننده بودن پاسخ‌های وزیر 107 رای، ممتنع 12 رای و مخالف 84 رای بوده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
نمایندگان ضمن نظارت ارایه راهکاربدهند