سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رئیس اداره پست رفسنجان معرفی شد

مجید شهابی نژاد به عنوان رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار رفسنجان درآیین تودیع و معارفه روسای اداره پست رفسنجان گفت: مدیریت جدید کاری کند که نامه نگاریدوباره به زندگی مردم برگردد و با اجرای برنامه های متنوع و جدید بتواندروحیه شاد را در بین مردم ایجاد کند.

وی اداره پست را به عنوان رابط بین مردم با مردم و مردم با دولت دانست ‌وگفت: این اداره نقش خوبی می‌تواند ایفا کند هم تسهیل‌گری و هم از صرفزمان زیاد جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: مدیری که جا‌به‌جا می‌شود تنوع و فکر جدیدی به سازمان ورودمی‌‌کند و باید منشأ کار جدید باشد، تغییرات اگر سبب ایجاد خدمات جدیدشود، ارزشمند است.
ملانوری گفت: مدیریت جدید تلاش کند همه بخش‌ها دیده شود و خدمات در تمامشهرستان پراکنده وجود داشته باشد کاری شود که نامه‌نگاری دوباره به زندگیمردم‌ برگردد.

وی تصریح کرد: در جامعه 2 مشکل اقتصاد و فرهنگ وجود دارد و به لحاظ زیرساخت های فرهنگ عمومی جامعه و رویکرد اقتصاد دولت، باید رویکرد جدید ایجاد شود که اداره پست با خدمات جدید به عنوان پیام رسان نقش مفید در این زمینه دارد.

در آیین تودیع و معارفه روسای اداره پست رفسنجان از زحمات احمد محمودیمقدم تشکر و قدردانی شد و مجید شهابی نژاد به عنوان رئیس این ادارهانتخاب شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پست ، رفسنجان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.