خودرو |
قیمت
بازار |
قیمت
کارخانه |
وانت آریسان |
20 میلیون و 900 هزار تومان |
23 میلیون و 900 هزار تومان |
سمند EF7 |
30 میلیون و 800 هزار تومان |
31 میلیون و 276 هزار تومان |
پژو GLX 405 |
29 میلیون و 500 هزار تومان |
30 میلیون و 420 هزار تومان |
سایپا SE 131 |
21 میلیون تومان |
21 میلیون و 420 هزار تومان |
سایپا SE 132 |
21 میلیون تومان |
21 میلیون و 100 هزار تومان |
تیبا SX یورو 4 |
24 میلیون و 900 هزار تومان |
25 میلیون و 450 هزار تومان |
وانت زامیاد 24 |
29 میلیون و 900 هزار تومان |
30 میلیون و 715 هزار تومان |
وانت مزدا تک کابین |
38 میلیون و 700 هزار تومان |
38 میلیون و 960 هزار تومان |
وانت مزدا دو کابین |
42 میلیون و 200 هزار تومان |
41 میلیون و 660 هزار تومان |
میدونید اگه همین صدهزار ماشین که توی انبارهاست رو اگه ارزون بدن و بفروش برسه چه نقدینگی بزرگی نصیبشون میشه...حالا ادامه تولید هم که هست...گرچه میگن امروز فقط پانصد تا تولید میشه؟؟؟؟؟
نخرییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
تا قیمت ها نصف بشه
تا وقتی که قیمت خودرو به سال90برنگرده نمیخریم
خب آقا قیمتو بیار پایین دیگه. ما میخوایم ماشین بخریم.....
قیمت های بازار خیلی پایین تر از اینایی که شما میگید.
حتما دارین آب میریزین تو آسیاب خودروسازها که بگین بابا وضعیت زیاد هم بد نیست؟
خیال کردین.
خودروی صفر تا افزایش کیفیت و کاهش تا نصف قیمت ممنوع است.