سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تعطیلی سینمای سیرجان؛ مردم چشم انتظار نمایش فیلم محمد رسول الله (ص)

مردم سیرجان بیش از دوسال است که از تنها سینمای خود محروم هستند و خواستار رسیدگی مسئولان برای رفع مشکلات تعطیلی سینما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : سینمای سیرجان یکی از قدیمی ترین سینماهای استان است که قدمت 50 ساله دارد اما به دلیل نداشتن متولی مدتی تعطیل شد.

حسین اسحاقی افزود: شرکت روغن نباتی فریکو در راستای مسولیت های اجتماعی اقدام به بازگشایی سینما نمود که با توجه به سیستم قدیمی انالوگ و پاسخگو نبودن نیاز مردم بازهم تعطیل شد و الان هم از تعطیلی ان دوسال میگذرد که برای بازگشایی هم باید سیستم دیجیتال و هم از نظر ساختمانی مناسب باشد.

وی تصریح کرد :برای راه اندازی این سینما از طریق پی گیری فرمانداری مبلغ 4 میلیارد ریال را شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برای بازسازی و مرمت سینما مساعدت شده و برای سیستم دیجیتال هم 2 میلیارد ریال از طریق وزارت ارشاد پرداخت می کند که تا پایان امسال بتوانیم سینما قدس سیرجان را فعال و مردم به خواسته خودشان برسند.


رئیس ارشاد سیرجان در مورد اکران فیلم محمد رسول الله هم گفت : با موسسه سینمایی نورتابان مذاکره شده که بتوانیم بر اساس سیستم قدیمی این فیلم را از 18 مهرماه تا 25مهرماه برای مردم نمایش دهیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تعطیلی ، سینما ، سیرجان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.