سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

زنگ خطر برای مسائل اجتماعی در کرمان

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: تولد فرزندان مجهول الهویه ، آمار طلاق ، تعداد فرزندان بد سرپرست موجود و بسیاری از مسایل اجتماعی دیگر را زنگ خطری برای استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی ،صادق زاده نیز با اشاره به نتایج مهم و اثر گذار خدمات اجتماعی بهزیستی در جامعه گفت : پهنه موضوعات اجتماعی روز در دنیا موجب شده تا مسایل اجتماعی از دغدغه های مهم خانواده ها و موارد قابل پیگیری جدی از سوی دولتمردان باشد.

وی همسویی و همراهی تمام دستگاهها و خانواده ها را موجب موفقیت در حوزه های اجتماعی دانست و اظهار داشت :باتوجه به آسیب های اجتماعی روز و با تکیه بر تجربیات کسب شده در کشورهای دیگر می توان مسایل اجتماعی را در جامعه کنترل کرد.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه به تناسب هر استان مسایل اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد گفت : باید نسبت به استانی مانند کرمان که 11 درصد کشور را بلحاظ جغرافیایی در بر گرفته و از فرهنگ های مختلفی برخود دار است توجه بیشتری شود.

صادق زاده افزود: مسئولین بهزیستی در کرمان روزانه مسایل اجتماعی را که به عنوان تهدیدی در جامعه محسوب می شوند را لمس می کنند و این به معنای نگاه ویژه به این استان می باشد.

صادق زاده معاونین و کارشناسان فعال در حوزه های اجتماعی را بسیار توانمند بر شمرد و خاطر نشان کرد : فعالیت امروز در بهزیستی در راستای ارایه خدمات اثر گذار و مطلوب می باشد و این نیاز به برنامه ریزی و همراهی مسئولین در کشور دارد.

مدیرکل بهزیستی تعیین مسیر برای ساماندهی و کنترل مسایل اجتماعی را منوط به برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت عنوان کرد و اظهار داشت : ابزارهای طراحی برنامه باتوجه به آشنایی مسئولین بهزیستی به شرایط فرهنگی حاکم برجامعه مهیاست و باید با یک استراتژیک طراحی شده و برنامه ریزی شده در این حوزه اقدامات ماندگار و موثری را انجام داد.

مدیرکل بهزیستی گفت : بهزیستی کرمان اعلام آمادگی می کند تا با انجام اقدامات کارشناسی و همراهی مسئولین کشور عملکرد ویژه ای در آینده ای نزدیک در حوزه اجتماعی استان کرمان داشته باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: زنگ خطر ، اجتماع ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.