سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اختصاص 4 میلیارد تومان برای مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت:‌ امسال 4 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان شامل خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی اسلامی در بازدید از پروژه‌های اجرایی از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه در خلخال اظهار داشت:‌ امسال 21 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از حوادث در سطح کشور اختصاص یافته که این میزان اعتبار در حال توزیع در بین استان‌های مختلف کشور بوده که پس از تعیین و تخصیص اعتبار استان اردبیل در این حوزه آن را در بین شهرستان‌های مختلف تقسیم‌بندی می کنیم.

وی با اشاره به اعتبارت اختصاص یافته از محل حوادث غیرمترقبه برای شهرستان‌های جنوبی استان اردبیل بیان کرد: امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از این محل برای شهرستان خلخال و یک میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان کوثر و در مجموع 4 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه مدیریت بحران اختصاص یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بیشترین رقم اعتبار اختصاص یافته در این حوزه در سطح استان اردبیل مربوط به شهرستان‌های خلخال و کوثر بوده که از محل اعتبارات جبران خسارت 11 میلیارد تومانی سال 91 در منطقه جنوب استان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.