سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

معافیت مالیاتی ۴۴ شرکت در منطقه آزاد قشم

مدیر نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال ۴۴ شرکت موفق به کسب گواهی برخورداری از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس؛ امیر سلکی گفت: شرایط احراز معافیت مالیاتی فعالین اقتصادی از سوی این مدیریت حداکثر تا ۷۲ ساعت انجام می شود.

وی مهمترین اهداف تشکیل مدیریت نظارت بر عملکرد فعالین اقتصادی منطقه آزاد قشم را اعطای مجوز، نظارت بر عملکرد شرکت ها و پیگیری و حل مشکلات فعالین اقتصادی که عمدتا بر اثر تعارض قوانین ایجاد می شود، حمایت از جامعه فعالین اقتصادی عنوان کرد.

با اشاره به اهمیت ارائه گزارش عملکرد شرکت های سرمایه گذار و تولید کننده به این مدیریت افزود: فعالین اقتصادی که از ارائه عملکرد خود به این مدیریت خودداری می کنند بر اساس مقررات منطقه آزاد قشم از حمایت های قانونی برخوردار نمی شوند.

وی با اشاره ابطال مجوز فعالیت شرکت های غیر فعال افزود: شرکت های غیرفعالی که پس از شناسایی و ارسال درخواست شروع فعالیت در مهلت قانونی فعالیت خود را آغاز نکنند مجوزشان باطل خواهد شد.

از ابتدای تاسیس منطقه آزاد قشم تا کنون حدود ۷ هزار شرکت در این منطقه به ثبت رسیده است.

تمام فعالان اقتصادی که مجوز فعالیت خود را از سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کرده باشند مشمول معافیت ۲۰ ساله مالیاتی می شوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.