سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

وجود2 هزار و 555 روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اعلام این خبرگفت : از این تعداد 1731 روستای دارای جمعیت بالای 20 خانوار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جعفر نصوری افزود : طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان باید تا پایان برنامه پنجم توسعه تهیهشود، و تاکنون 1470 روستای بالای 20 خانوار استان تهیه طرح شدند که 85 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان را شامل می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای تهیه طرح هادی283 روستای باقی مانده تا پایان امسال، گفت: از این تعداد برای 95 روستا از محل اعتبارات عمرانی بودجه گرفته‌ایم و برای 144 روستای دیگر در تلاشیم تا از محل اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای اعتبار بگیریم و 44 روستای دیگر را نیز از طریق منابع استانی و یا ملی تامین اعتبار خواهیم کرد.

نصوری همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی در 570 روستای استان، گفت: این تعداد 33 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان را شامل می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه در زمینه اجرای طرح هادی چهار درصد از میانگین کشوری عقب هستیم و این امر می‌طلبد تلاش مضاعفی را برای کم کردن این فاصله و رسیدن به معدل کشوری داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، وجود ، هزار ، سکنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.