سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری نخستین همایش ملی جنگل‌نوردی در خلخال

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان خلخال گفت: نخستین همایش ملی دو روزه جنگل‌نوری با حضور 450 کوهنورد و جنگل‌نورد از 25 استان کشور با شعار «یک درخت، یک زندگی» در شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سعید اسماعیل‌زاده در حاشیه برگزاری نخستین همایش جنگل‌نوری کشور در تفرجگاه اندبیل خلخال اظهار داشت: این همایش ملی با شعار «یک درخت، یک زندگی» در شهرستان خلخال آغاز شده که در این برنامه کوهنوردان و جنگل‌نوردان شرکت‌کننده به مدت 2 روز مسیر تعیین شده را می‌پیمایند.

وی گفت: این همایش با هدف و شعار صیانت و حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی در شهرستان خلخال برگزار می‌شود که افراد شرکت‌کننده و علاقمند در این همایش مسیر جنگلی و بسیار زیبا و بکر خلخال به اسالم را با زمانبندی انجام شده سپری خواهند کرد.

اسماعیل‌زاده گفت: کوهنورد از 25 استان کشور در این همایش شرکت کرده و پیام حفظ جنگل و طبیعت را زمزمه می‌کنند تا همگان به اهمیت حفاظت و صیانت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی هوشیار بوده و در صیانت از آن تلاش کنند چرا که نگهداری از طبیعت مهم‌تر از دیدن آن بوده و یک مسئله حیاتی است.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان خلخال در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه 80 درصد جنگل‌های استان اردبیل در شهرستان خلخال قرار دارد این همایش کشوری به میزبانی خلخال برگزار شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند از جاذبه‌های بکر و طبیعی جنگل‌های شهرستان خلخال در حین شرکت در همایش استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.