سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

همراهی مردم با نیرویی انتظامی بر اقتدار آن می افزاید

حمايت عموم مردم از پليس در جهت رفع مشکلات امنيتي، کاهش جرائم، اعتماد و اطمينان به قضاوت های پليس به عنوان مجري و حافظ قانون موجب مشروعيت و اقتدار پليس در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور در ديدار با شهردار زنجان گفت:امنيت يك محصول اجتماعي است و پليس بدون مشاركت جدي اقشار مختلف مردم و ادارت و نهادهاي ديگر در تامين امنيت پايدار موفق نخواهد بود.

وي افزود: اقدامات فرهنگي و آموزش همگاني يكي از مهمترين روش هاي پيشگيري از وقوع جرائم به شمار مي رود و پليس در اين زمينه گام هاي بلندي را برداشته است.

سرهنگ خاني پور به شعار هفته ناجا اشاره و اظهار کرد: مردم بزرگترين سرمايه پليس هستند و با همدلي و هم زباني پليس و همه اقشار مختلف مردم مي توان به امنيت و آرامش مطلوبي در جامعه دست يافت.

اين مقام مسئول گفت: حمايت عموم مردم از پليس در جهت رفع مشکلات امنيتي، کاهش جرائم، اعتماد و اطمينان به قضاوتهاي پليس به عنوان مجري و حافظ قانون موجب مشروعيت و اقتدار پليس در جامعه است.

فرمانده شهرستان زنجان تصريح كرد: بنيان ارتباط پليس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمايه اجتماعي شکل مي دهد و توسعه سرمايه اجتماعي ضرورت اوليه براي ايجاد امنيت و اقتدار در يک جامعه است .

از ايـن رو جــلب مشارکت و اعتماد مردم که اولين مولفه سرمايه هاي اجتماعيمي باشند بيشترين سهم را در ارتقاء امنيت اجتمـاعي دارد و با اين رويکرد پليس سرمايه گذاري فراواني در حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و ... به منظورارتقا سطح تعامل و افزايش سهم مشارکت شهروندان در توليد نظم و امنيت اجراء نموده است.

وي تاکيد کرد: هفته ناجا فرصت بسيار ارزشمندي است تا مردم و مسئولان از تلاش ها و اقدامات گسترده پليس در طول سال بيشتر آشنا شوند و هر قدر همراهي مردم و حمايت هاي مسئولان بيشتر باشد، پليس مي تواند فعاليت بهتر، گسترده تر و موثرتري ارائه دهد

فرمانده شهرستان زنجان با بيان اينكه تعامل با شهرداري نقش مهمي در تأمين امنيت جامعه دارد، تعامل و همكاري اين دو سازمان را در پيشبرد اهداف جامعه لازم و ضروري دانست.



انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.