سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

موفقیت پلیس در مقابله با ناهنجار ها به همكاری و مشاركت مردم بستگی دارد

معاون اجتماع فرمانده انتظام استان زنجان گفت: موفقیت پلیس در مقابله با ناهنجار ها به همكار و مشاركت مردم بستگ دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ کردلو با اشاره به اجرا برنامه ها هفته ناجا گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب زنجان ، برگزار صبحگاه مشترك و عموم ، افتتاح پروژه های عمرانی ، ملاقات چهره به چهره فرماندهان و مسئولان انتظام با مردم ، برنامه وژه گذر غدر ، و... از جمله ان برنامه ها در این هفته می باشد.

وی با تاكید بر اینكه بشتر برنامه ها اجرا با رویكرد آموزش همگانی برگزار می شود افزود : حضور در برنامه ها مختلف صدا و سما ، هماش فرهنگ اران ترافیك ، ارائه خدمات پزشك به مردم و.. از دیگر برنامه ها اجرا در هفته ناجا در استان می باشد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شرح شعار هفته گرامیداشت نرو انتظام به نام اقتدار پلس،همدل و همزبان ، امنیت و آرامش " گفت : پلیس خدمت رسان مطلوب به مردم و جامعه را در صدر اقدامات خود داشته كه در ان زمنه نیازمند مشاركت بشتر مردم و مسئولان است .

سرهنگ كردلو همچنین افزود: فرمانده انتظامی استان زنجان با همكاری خوب مردم توفقات خوب در زمینه كشف مواد مخدر و مبارزه با این بلا خانمانسوز كسب كرده است.

این مقام انتظامی به برخورد با قانونشكنان و مجرمان اشاره و تاكید كرد: هر قدر همكاری و تعامل مردم با پلیس افزایش ابد به همان میزان پلیس در اجرای ماموریت های خود موفق است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پلیس ، ناهنجاری ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.