سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلفی‌های بی محل

یکی از نکات قابل توجه مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، سلفی‌های بی‌موقع برخی از مردم با افراد سرشناس داخل مراسم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم باشکوه تشییع جنازه کاپیتان فقید پرسپولیس که نکات زیبای زیادی داشت، سلفی‌گرفتن بی‌موقع برخی حاضرین با چهره‌های سرشناس بدجوری مراسم تدفین را تحت شعاع خود قرار داده بود.

سلفی، برای لایک گرفتن عکس‌های برخی از مردم برای نشان‌دادن حضورشان در مراسم و سلفی‌گرفتن با افراد معروف است که باعث ناراحتی این افراد در این برهه زمانی می‌شود.

عکس های سلفی پدیده‌ای تلخ که فراگیر‌شدنش بسیاری از مردم را نگران کرده است و در همه جا نیز رخ می‌دهد و فقط نیز برای لایک گرفتن در شبکه‌های اجتماعی است.

زمانیکه جنازه مرحوم نوروزی روی دستان هوادارانش در حال تشییع بود، محسن بنگر و امیر حسین صادقی که در مسیر ورزشگاه هفتم تیر قرار داشتند با هجوم هواداران و گرفتن عکس‌های سلفی مواجه شدند که پس از آن و اقدام مسئولان، آن‌ها را به داخل مغازه‌ای هدایت کردند و پس از کم‌شدن ازدحام این دو نفر به سمت ورزشگاه حرکت کردند.

حتی در یک لحظه نیز بنگر از این موضوع عصبی شد و گفت: در این زمان موقع عکس‌های این چنینی نیست وپس از بیان کردن این موضوع به مسیر خود ادامه دادند.

اپیدمی سلفی در ایران در هر مراسمی رونق پیدا کرده است و از عروسی، عزا تا جشن و ختم در همه جا وجود دارد و متاسفانه با این حرکات، شان و شخصیت و حرمت‌ها از بین می‌رود.

می‌توان گفت یکی از اهداف برخی از مردم در حضور تشییع پیکر جانسوز نوروزی، گرفتن عکس‌های سلفی و یادگاری است و هدفشان آن است که با لایک‌گرفتن، حضورشان در مراسم را علنی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلفی ، عکس ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.