سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از قهرمانان ژیمناستیک با پاداش های مختلف

فدراسیون ژیمناستیک از مدال آوران و نام آوران این رشته در حالی تجلیل کرد که رقم این پاداش ها به صورت چشمگیری متفاوت بود.

به گزارش خبرنگار پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته گذشته بود که فدراسیون ژیمناستیک در سکوت خبری از قهرمانان و مدال آور‌ آسیایی این رشته تقدیر کرد.

عبداله ‌جابعی، هادی خناری‌نژاد، سعید رضا کیخواه و امین ارباب کسانی بودند که مورد تقدیر فدراسیون قرار گرفتند.

به گفته خود فدراسیون نشینان 10میلیون پاداش برای عبداله جابعی، چهارمیلیون پاداش برای هادی خناری‌نژاد و سعید رضاکیخواه و سهم امین ارباب نیز سه میلیون تومان بود.

حالا این سوال پیش می‌آید چه تفاوتی بین این ورزشکاران است که پاداش‌هایی با مبالغ مختلف دریافت کرده‌اند.

عبداله جابعی که برای اولین بار توانست ژیمناستیک هنری کشورمان را بعد از هفتاد سال صاحب مدال کند بیشترین پاداش را گرفت در حالی که برای اولین بار بود که در اردوی تیم ملی شرکت می‌کرد و به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شد.

هادی خناری‌نژاد و سعید رضا نیکخواه نیز سابقه نسبتا خوبی در تیم ملی دارند و بارها در مسابقات مختلف تا مرحله فینال نیز پیش رفته‌اند.

امین ارباب نیز توانست هشت حرکت ایروبیک ژیمناستیک را به ثبت جهانی برساند به طوری که با تحسین فدراسیون جهانی ژیمناستیک روبه رو شد.

به نظرمی‌رسد پاداش ژیمناستیک ها البته به جز جابعی که سابقه کم‌رنگی در تیم ملی داشته اندک است.

جعفردرویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره متفاوت بودن مبلغ پاداش ژیمناستیک ها گفت: چون جابعی، خناری‌نژادو کیخواه در عرصه جهانی کسب مقام کرده‌اند پاداش بالاتری دریافت کرده‌اند. 

این تفاوت مبلغ پاداش ژیمناستیک ها باعث برخی گله‌مندی ها شده است چراکه هر ورزشکار به طور حتم برای سرافرازی و ثبت نام ایران تلاش می‌کند و شاید گاهی این تفاوت‌های پاداش از انگیزه آنان بکاهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.