سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

فیلم سینمایی دستم را بگیر در پاوه کلید خورد

فیلمبرداری فیلم سینمایی کردی "دستم را بگیر" با حضور بازیگرانی از جمله «سیامک اشعریون» و «مریم بوبانی» در شهرستان پاوه کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روح الله آتش پرور کارگردان این فیلم گفت: فیلم "دستم را بگیر" زندگی یک سرگرد عراقی را روایت می‌کند که در دوران جنگ جنایت‌های بسیاری را در منطقه کردنشین ایران انجام داده و حالا پس از سالها به ایران آمده و با عبور از مناطق جنگی تمام خاطرات آن دوران برایش زنده می‌شود و در نهایت بر اثر عذاب وجدان و شرمندگی که دارد، طی ماجرایی برای نجات جان یک کودک ایرانی، جانخود را فدا می‌کند.

آتش پرور افزود: از بازیگران کرمانشاهی که در این کار حضور دارند از جمله دنیا فتحی زاده، شیما نصیری، یوسف فخری و آله صیدی است.

آتش پرور با اشاره به شروع فیلمبرداری کار از اواخر هفته گذشته، گفت: 70 درصد این فیلم به زبان کردی است و در روستای نودشه از توابع شهرستان پاوه و نیز روستای کندوله از توابع شهرستان صحنه فیلمبرداری می‌شود.

وی بیان داشت به دلیل اینکه در 30 درصد فیلم از جلوه‌های ویژه استفاده شده است، هزینه‌های کار را بالا برده و تاکنون بیش از 100 میلون تومان برای این فیلم هزینه شده است که همگی از سرمایه شخصی بوده است.

این کارگردان سینما گفت : این فیلم قرار است در جشنواره‌های کردی خارج از کشور از جمله جشنواره‌های کشور سوئد و سلیمانیه عراق نمایش داده شود.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، فیلم ، پاوه ، دستم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.