سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

راه اندازی نمایندگی انجمن مددکاری ایران برای اولین بار در خراسان شمالی

مدیر کل بهزیستی استان گفت: برای اولین بار نمایندگی انجمن مددکاری ایران در استان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ الله وردی اظهار داشت : در روزهای پیش رو و در یکی از مناسبت های این ماه دفتر نمایندگی مددکاری ایران در محل اداره کل بهزیستی استان افتتاح و راه اندازی خواهد شد .

وی با بیان اینکه بهزیستی تخصصی ترین ارگانی است که با استفاده از توان مددکاران خود فعالیت های آن تعریف و اجرا می شود ، افزود: در این راستا و با توجه به نیاز استان در جهت وجود یک انجمن برای انجام حمایت های قانونی ، علمی و صنفی از مددکاران ، با هماهنگی انجمن مددکاری ایران ، نمایندگی این انجمن برای اولین بار در خراسان شمالی راه اندازی خواهد شد .

وی اظهار داشت : کلیه مددکاران استان که دارای تحصیلات مددکاری و خدمات اجتماعی هستند و دانشجویان رشته مددکاری می توانند به عضویت این انجمن درآیند .

مدیر کل بهزیستی استان تعریف و تدوین طرح های تحقیقی در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به کودکان ، زنان خود سرپرست ، زندانیان ، معلولین ، افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب های اجتماعی ، بیماران خاص و اجرای طرح های خدمات اجتماعی برای اقشار خاص ، آموزش مددکاران استان و برگزاری همایش ها و هم اندیشی های تخصصی ، از مهمترین فعالیت های این انجمن خواهد بود .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.