سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور رضائیان در تمرین ملوان

مدیر عامل جدید ملوان برای رسیدگی به مسائل مالی بازیکنان در تمرینات این تیم محبوب شمالی حاضر شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود رضائیان مدیر عامل جدید باشگاه ملوان بندر انزل دیروز برای رسیدگی به مسائل مالی بازکنان در تمرینات حاضر شد.

رضائیان برای جلوگیری از ایجاد حاشیه به دلیل مسائل مال در تمرینات ملوان حاضر شد ولی هیچ زمان خاصی را برای پرداخت پول به بازیکنان مشخص نکرد و تنها وعده داد که پس از عقد نهایی قرار داد با اسپانسر جدید به بازیکنان پول می دهد.

از جمله مسائلی که چند روز است ملوانی‌ها را امیدوار کرده اسپانسر جدید است.

گفتنی است، یک مجموعه به صورت جدی پیگیر این مسئله و خواهان خرید 70 درصد از سهام باشگاه ملوان است که همین  امر شبهاتی را در  خصوص مسائل مدیریتی در باشگاه به وجود می‌آورد. این موضوع که چه مقدار احتمال ادامه فعالیت رضائیان در ملوان وجود دارد؟

به گفته مسئولان ملوان تا  چند روز آینده وضعیت نهایی اسپانسر مشخص می‌شود و درخصوص مسائل مدیریتی نیز صحبت‌هایی در جلسات هیات مدیره صورت می‌گیرد. اما دیروز تمرین ملوان در حالی انجام شد که غایبان زیادی داشت.

حمید استیلی، پایان رافت، مهدی حسینی نسب به دلیل حضور در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی در تمرینات عصر حاضر نبودند و از جمله بازیکنان غایب حسین کنعانی، عزت الله پورغاز بودند که در تمرینات تیم ملی حضور دارند و پژمان نوری و مازیار زارع هم به دلیل مصدومیت جزئی تمرینات را انفرادی پیگیری کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.