سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اجرای نخستین طرح مهر تحصیلی در خراسان شمالی

نخستین طرح مهر تحصیلی در راستای کمک به دانش آموزان نیازمنداستان از ابتدای مهر ماه امسال با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه اولویت اصلی کار کمیته امداد استعدادیابی و شکوفایی تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس است ،گفت:طرح مهر تحصیلی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است .

اهرابی با اشاره به اینکه 7 هزار دانش آموز مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان است ، افزود:کیف و لوازم التحریر از ابتدای مهرماه برای 4 هزار دانش آموز فراهم و به آنان اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیازمند 30 هزار قلم که شامل البسه،کیف،کفش و لوازم التحریر است هستیم ،اظهار داشت:راه اندازی وقف تحصیلی برای شکوفایی و استعدادیابی بین دانش آموزان مددجویان تحت حمایت این نهاد هدف اصلی این طرح است.

اهرابی گفت:مردم خیر و سخاوتمند استان 400 میلیون تومان در جشن عاطفه ها کمک کردند که طبق پیش بینی تا چند روز آینده این مبلغ به 650 میلیون تومان خواهد رسید.

سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ وقف جهت نشر علم دانش آموزی و کمک به تحصیل دانش آموزان ، گفت:همه باید یاوران وقف باشیم که وقف دانش آموزی جهت ارتقا تحصیل از بهترین موقوفات است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بجنورد ، اجرا ، طرح مهر ، تحصیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.