سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

حضورتیم لرستان به عنوان تیم دوم ایران در مسابقات جهانی کوراش

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت:تیم لرستان به عنوان تیم دوم ایران در مسابقات جهانی کوراش حضور دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ آرش میراسماعیلی افزود:برگزاری این مسابقات در شهرستان خرم آباد نوید خوبی است و می تواند بازتاب خوبی برای ورزشکاران لرستان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه های زیادی بوجود آمده است تا لرستان میزبان مسابقات جهانی کوراش نشود،گفت:لرستان بدون توجه به این حاشیه ها این مسابقات را به نحوه احسن برگزار خواهد نمود.

میر اسماعیلی به استقبال بی نظیر لرستان از مسابقات کشتی پهلوانی جهان اشاره کرد و افزود: برگزاری این مسابقات در لرستان یک وجه ملی دارد و با تلاش مسوولین استان و حضور تماشاچیان خونگرم لرستان به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

قهرمان جودو جهان افزود: این مسابقات رویدادی بسیار بزرگ است که برای اولیت بار در کشور برگزار میشود و پویایی و نشاط در رشته کوراش بوجود می آورد.

نایب رئیس فدراسیون جودو ضمن تشکر از مسعولین ارشد لرستان برای برگزاری این مسابقات ،افزود: در بازدید نهایی از هتل ها،سالن مسابقات و امکانات شهرستان خرم آباد میزبان این مسابقات می باشد.

در حاشیه برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا که اوایل امسال در تهران برگزار شد، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو پیشنهاد برگزاری مسابقات جهانی کوراش را به حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی ارائه کرد که در پایان این نشست با موافقت وی قرار شد که استان لرستان میزبان این دوره از مسابقات باشد.

با تصمیم مسوولان فدراسیون جهانی کوراش، مسابقات جهانی کوراش برای اولین بار 14 آبان ماه به میزبانی ایران در استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: حضور ، لرستان ، مسابقه ، کوراش ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.