سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

امنيت و آرامش مردم در گرو فعاليت هاي كاركنان نيروي انتظامي است

استاندار فارس با تأكيد بر اينكه امنيت زيربناي همه اقدامات است، گفت: امنيت و آرامش مردم در گرو تلاش هاي كاركنان نيروي انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، مهندس "محمد علي افشاني" امروز در مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي كه همزمان با اولين روز هفته ناجا برگزار شد، افزود: رعايت قانون بايد در خانواده، مدرسه و در تمام بدنه جامعه به عنوان يك اولويت مورد توجه قرار گيرد.

وي رعايت قانون را يك وظيفه جمعي دانست و با بيان اينكه نتيجه رعايت قانون امنيت بهتر در جامعه است، تصريح كرد: بايد همه نهادها و به ويژه آموزش و پرورش رعايت قانون و قانونمندي را آموزش دهند.

رئيس شوراي تامين استان فارس گفت: در شرايط كنوني كه كشوهاي منطقه در آتش ناامني مي سوزند، كشور ما از امنيت مطلوبي برخوردار است و اين امنيت در سايه تدبير رهبري، پشتوانه مردمي و تلاش هاي نيروهاي نظامي و انتظامي كارآمد و بادانش به دست آمده است.

"افشاني" از فرمانده انتظامي استان فارس به عنوان يك فرمانده باتدبير، شكيبا و مدير نمونه استان يادكرد و افزود: تلاش همه جانبه كاركنان فداكار پليس كه باعث كاهش شاخص هاي جرم در استان شده قابل تقدير است.

استاندار فارس تصريح كرد: كاهش شاخص هاي جرائم در استان نشان مي دهد كه نيروي انتظامي استان در راستاي برقراري امنيت مطلوب قدم بر مي دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: امنیت ، مردم ، نیروی ، انتظامی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.