سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و تشکیل دفتری در اتاق بازرگانی برای حل مشکلات صاحبان سرمایه از نتایج مهم هجدهمین جلسه ی شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛استاندار قزوین در این جلسه با بیان اینکه دستگاه قضا با تشکیل این دفتر می تواند موجب حل مشکلات قبل از رفتن به دادگاه شود، گفت: همکاری دستگاه ها در قالب شورای گفت و گو می تواند موجب حل بسیاری از مشکلات واحدهای آسیب دیده در بخش تولید شود.

مرتضی روزبه افزود: باید دستگاه ها و نهادهای اجرایی و بخش خصوصی برای رشد و حل مشکلات خود با یکدیگر تعامل داشته باشند.


وی اضافه کرد: فضای بخش تولید استان نباید معطوف به شرکت های که مشکل دار هست شود بلکه باید شاهد معرفی واحدهای موفق نیز باشیم.

روزبه در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان عنوان کرد: دستگاه ها می توانند با ارائه ی طرح ها و برنامه های خود موجب عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در مجموعه های خود شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به اینکه با نگاه آسیب شناسایی می توان مشکلات را حل کرد گفت: بازدید از شرکت ها و آموزش به مدیران برای تفهیم کارشناسی مسائل از جمله اقدامات برای پیشبرد و پیشرفت ادارات می باشد.

جمال انصاری اضافه کرد: رسیدگی به پرونده های رسیده به دادگستری و ساماندهی آنها با توجه به حقوق کارگر و کارفرما نیز از جمله اقدامان دیگر ما در دادگستری هست.

در این نشست به موضوعات مختلف مانند رسیدگی به مشکل واحدهای دانش بنیان استان در خصوص بیمه قراردادهای پژوهشی و بررسی راهکارهای گازرسانی برای بهره برداران کشاورزی در منطقه فارسیان نیز بررسی و عنوان شد شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حمایت ، دستگاه ، قضایی ، قزوین ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.