سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی خامنه در پشت صحنه سریال نوستالژی +عکس

عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم، با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال «در خانه» تصویری از گیتی خامنه مجری برنامه کودک در دهه شصت به اشتراک گذاشت.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «در خانه» قصه سه پسر شیطان را روایت می‌کرد که در همسایگی هم زندگی می‌کردند. در این سریال بازیگرانی چون اکبر عبدی، شهلا ریاحی، رویا افشار و … بازی می‌کردند.
 
 «مجری‌های خوب تلویزیونی، در حافظه جمعی تماشاگرانشان همیشه ماندگار و فراموش نشدنی اند. آنها که مجری برنامه‌های کودک بوده‌اند، تاثیرگذاری‌ نوستالژیکی در ذهن و روح مخاطبان‌شان داشته‌اند.

 احترام برومند، مولود عاطفی، نگار استخر، شیده معاونی، مینا هاشمی، الهه رضایی، سونیا پوریامین، گیتی خامنه‌ای و بسیاری دیگر چهره‌های مورد علاقه میان‌سالان جامعه امروز اند که دوره کودکی‌شان را با این مجری‌های مهربان و دوست داشتنی، طی کرده‌اند.

خانم گیتی خامنه‌ای جدا از مجری‌گری به پشت‌صحنه برنامه‌های تلویزیونی هم علاقه زیادی داشت و گاه و بیگاه سرصحنه تولید سریال‌ها سر می‌زد. اینجا او خودش را به خانه‌ای در جنوب تهران رسانده، جایی‌که سریال «درخانه» به کارگردانی بیژن بیرنگ و زنده‌یاد مسعود رسام با شرکت اکبر عبدی در حال ضبط بود.




خانم پوریامین هم جدا از مجری‌گری، کارگردان تلویزیونی  بود. ما در برنامه‌های زیادی با هم کار کردیم. همسرشان مهدی رحیمیان، دوست و همکار من بود، کتاب ترجمه می‌کرد و در مجله سروش هم مطلب می‌نوشت.»

منبع: مشرق
 انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.