سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم :

541 مجروح در تصادفات قم

ریئس مرکز فوریت های پزشکی قم از تصادفات هفته گذشته این استان خبرداد و گفت : 1کشته و 571 نفر مجروح شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ریئس مرکز فوریت های پزشکی قم از حادثه تصادف سه دستگاه موتورسیکلت در جاده قم - کهک مقابل روستای صرم خبرداد و گفت :  این حادثه ساعت 12 و 30 دقیقه هفتم مهرماه رخ داده بود و بالگرد اورژانس نیز جهت انتقال آن ها به بیمارستان به محل حادثه اعزام شد که یک نفرازحادثه دیدگان جان خود را از دست داد.

وی از حادثه دیگری که واژگونی یک دستگاه تریلی در ساعت 12 هفتم مهر در جاده قم - گرمسار رخ داده بود از مجروح شدن دو نفر آقا 18 و 27 خبرداد و گفت : به علت شدت جراحات وارده به مصدومان این حادثه، بالگرد اورژانس جهت انتقال آن ها به بیمارستان به محل حادثه اعزام شد. 

وی با اشاره به آمار عملکرد بالگرد اورژانس 115، گفت: این بالگرد تاکنون با انجام 148 پرواز، 330 مجروح را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرده است. 

وی در ادامه نیز 309 مصدوم را مربوط به تصادفات و مابقی را مربوط به بیماری هایی از جمله سکته مغزی و قلبی و همچنین غرق شدگی و سوختگی اعلام کرد . 

رییس مرکز اورژانس 115 قم گفت : در حادثه واژگونی پراید که ساعت 17 و 11 دقیقه هفتم مهرماه در اتوبان قم - تهران رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند که با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی مننتقل شدند. 

وی در ادامه به حوادث ترافیکی یک هفته گذشته قم اشاره کرد و گفت : از چهارم تا یازدهم مهرماه جاری، یک هزار و 313 ماموریت شامل یک هزار و 133 ماموریت شهری و 180 ماموریت جاده ای توسط کارشناسان اورژانس 115 استان انجام شده است. 

وی خاطر نشان کرد : 413 ماموریت مربوط به تصادف های درون شهری و 68 ماموریت نیز مربوط به تصادف های محورهای مواصلاتی بوده است . 

در پایان نیز گفت : این حوادث 571 مصدوم برجا گذاشته است که 212 نفر آن ها سرپایی درمان و 358 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شده اند . 


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.