سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه نوسان در معاملات بازار سرمایه/ شاخص همچنان در کانال 61 هزار واحدی

شاخص بورس اوراق بهادار با 280 واحد ریزش به کانال 61 هزار و 217 واحدی سر خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تالار شیشه‌ای با روند منفی به کار خود پایان داد و در معاملات امروز شاهد صف‌های فروش در بازار بودیم به طوری که شاخص بورس اوراق بهادار با 280 واحد ریزش به کانال 61 هزار و 217 واحدی سر خورد. 

به علاوه در معاملات امروز تعداد 399 هزار سهم اوراق بهادار به ارزش 615 میلیارد و 538 میلیون ریال در بیش از 30 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نمادهای پربیننده بازار شامل نماد ملی صنایع مس ایران با روند مثبت و نمادهای بانک ملت، بانک صادرات ایران، پارس خودرو، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین با روند منفی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص نماد مبین و بیشترین تأثیر منفی را نمادهای شبندر، وبملت، وپارسار، خودرو، وتجارت، خساپا داشته‌اند.

می‌توان گفت، کلیه شاخص‌ها روند منفی به خود گرفتند به طوری که شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با کاهش 109 واحدی به 23 هزار و 980، شاخص کل (‌هم‌وزن) با کاهش 68 واحدی به 9 هزار و 505، شاخص قیمت (هم‌وزن) با کاهش 58 واحدی به 8 هزار و 110، شاخص آزاد شناور با کاهش 578 واحدی به 67 هزار و 528 واحد رسید.

شاخص بازار اول و دوم نیز با سیر نزولی 296 و 53 واحدی به کار خود پایان داده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، بورس ، شاخص ، معاملات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
amin
۱۹:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دستشون درد نکنه با این بورس داری کردنشون...رو هر چی بورس بود رو سفید کردند!!!!!!