سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری اجازه دهند، بازماندگان ابی سفیان و ابوجهل را از سر راه دنیای اسلام برمی‌داریم

مجمع عالی بسیج فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر وَلی و مقتدایمان اِذن دهند یک‌بار برای همیشه کار نیمه‌تمام مالک اشتر را تمام میکنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عالی بسیج استان فارس در این بیانیه آورده است: منطق صابران این است که ما از خداییم و به‌سوی خدا بازخواهیم گشت و اگر نبود مفهوم این آیه شریفه چه چیز می‌توانست تسلای خاطر میلیون­ها مسلمان را، از فاجعه تلخ و ناگوار منا فراهم سازد؟! داغی که آل سعود با بی­تدبیری و بی­کفایتی بر دل امت اسلام یکی پس از دیگری می­گذارد.

این بیانیه می‌افزاید: این داغ کاسه صبر ما را لبریز و بغض‌های انقلابی­مان را بر سر خود خواهد کوفت (اعظم‌الخیانه‌الامه افظع‌الغش غش الائمه (نهج البلاغه/نامه 26).

مجمع عالی بسیج استان فارس در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: سال­ها است که شاهد خیانت­ها و خباثت­های رژیم آل سعود به‌عنوان کلیدداران خانه امن اللهی به دنیای اسلام هستیم و لب از لب فروبسته‌ایم تا زمینه وسوسه و فتنه شیطان بزرگ (آمریکا) را بین جهان اسلام شاهد نباشیم.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: هر چه از صبر تلخ ما می‌گذرد آن‌ها کام دشمن را شیرین‌تر و عرصه را بر مسلمانان تنگ­تر می­کنند اما اگر وَلی و مقتدایمان اِذن دهند صبر را بر خود حرام و جهاد را واجب و یک‌بار برای همیشه کار نیمه‌تمام مالک اشتر را تمام کرده و سایه نکبت­بار بازماندگان ابی سفیان و ابوجهل را از سر دنیای اسلام برمی‌داریم.

منبع: فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج فارس ، بیانیه ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۳:۴۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بخدا آرزویماهم همین است هرف دل همیه عشقان ولایت رازدید
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
درود خدا بر شما.
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
اره بابا میزنیم نسلشون منقرض میکنیم
مسعود
۲۱:۳۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
لایییییییییییییییییییییییییییییک دارین به مولا
دلاوران اسلام
۲۱:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
احسنت به شما بسیجیان مخلص اجراکم عندالله
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
لبیک یا خامنه‌ای