سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر دهمين جشنواره

سراسري تئاتر استان خراسان شمالی با معرفي نفرات برتر در بخش هاي مختلف به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آئین اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر استان گفت:جشنواره ها پلی برای پیشرفت به سوی توسعه هنر است که امسال با همدلی و همگرایی بیشتر از سالهای گذشته به این مولفه مهم دست پیدا کرده ایم.

ثابت قدم افزود:امسال 21 اثر برای داوری به جشنواره راه یافتند که 8 اثر منتخب شدند و از این میان 3 اثر به عنوان آثار برگزیده توسط داوران انتخاب شدند.

وی اظهار داشت :اکنون فرصتی فراهم شده تا تئاتر استان به سمت بین المللی شدن پیش رود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با آموزش های لازم برای تمام بازیگران تئاتر در این زمینه  به شکوفایی و استعدادیابی آنها کمک بسزایی می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هم در این مراسم با اشاره به اینکه اسلام هنر را بین مردم و جامعه آورده است گفت:هنرمندان باید به خلق آثاری ماندگار همچون سعدی و مولوی بپردازند.
نوروزیان افزود:هنر بهترین ربان برای بیان حقایق به مردم است که باید آن را تقویت و حمایت کرد
در آیین اختتامیه این جشنواره، بنا به رأي هيأت داوران جشنواره متشکل از

ابراهیم گله دارزاده ،محمود رضا رحیمی و آرش دادگر  به شرح ذيل است:

بخش طراحي لباس
هيأت داوران جايزه اين بخش شامل لوح تقدير و هديه نقدي را شاداب رحمانی برای طراحی لباس نمایش عزازیل از بجنورد اهدا کرد.

بخش طراحی صحنه
هيأت داوران جايزه اين بخش شامل لوح تقدير و هديه نقدي  به محمد خیر آبادی از اسفراین برای نمایش آوازی بر همه جهان و اثر برگزیده این بخش امین فرحی برای نمایش یک قبیله تنهایی شناخته شد.

بخش بازيگري زن
جايزه اول اين بخش شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و هديه نقدي به آزاده حیدر زاده از بجنورد بازیگر نمایش عزازیل وجایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به پریا ضیایی از بجنورد بازیگر نمایش یک قبیله تنهایی و جایزه سوم به عطیه یوسفی از شیروان بازیگر نمایش پیچ تند اهدا شد.

بخش بازيگري مرد
هيأت داوران جايزه اول اين بخش شامل ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و هديه نقدي را به غلامرضا یوسفی بازیگرنمایش عزازیل  و جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به حکمت شیردل از بجنورد برای نمایش یک قبیله تنهایی و جایزه سوم به مهدی فخرایی از جاجرم بازیگر نمایش ارتفاعات اهدا نمود.

بخش نويسندگي
در اين بخش جایزه اول شامل ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و جايزه نقدي به حسن عابدی نويسنده نمایش یک قبیله تنهایی و جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به مهرداد کورش نیا برای نمایش عزازیل و جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به آرش عباسی برای نویسندگی نمایش پیچ تند اهدا شد.

بخش کارگرداني
در اين بخش جایزه اول شامل ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و جايزه نقدي به محمد شاکری برای نمایش عزازیل از بجنورد و جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به امین فرحی برای نمایش یک قبیله تنهایی از بجنورد و جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به غلامرضا یوسفی از شیروان برای نمایش پیچ تند اهدا شد.

نمايش برگزيده
هيأت داوران نمایش عزازیل به کارگردانی محمد شاکری و یک قبیله تنهایی به کارگردانی امین فرحی را به عنوان نمایش های برگزیده معرفی کردند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.