سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: بدنبال توسعه و گسترش ورزش استان قم هستیم

سرپرست تیم های تکواندو باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: از بدو تاسیس این باشگاه توسعه ورزش کشور بخصوص رشد و تعالی ورزش استان قم و حضور در لیگ های حرفه ای مد نظر بوده است که این امر توسط این باشگاه در حال پیگیری است.

سید حسین زینال حسینی سرپرست تیم های تکواندو باشگاه یاسین پیشرو قم در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: در راستای اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم در زمینه رشد و توسعه ورزش در این استان، با ایجاد فضای مناسب برای نوجوانان فعال در این حوزه ،توانستیم تا تیمی با تركيب نوجوانان برتر تکواندوکار و همچنین کادر فنی زبده روانه لیگ برتر تکواندو جام آینده سازان ، کنیم.

وی ادامه داد: تیم تکواندو نوجوانان باشگاه یاسین پیشرو قم از سرمربی گری حمید باقی نژاد و کادر فنی و مربیان متخصص و صاحب نامی همچون محمد عباس عزیززاده ، رضاپور،و خدابخشی بهره می برد که استفاده از این افراد بیانگر آینده روشن برای تیم یاسیین پیشرو قم است.

سزپرست تیم های تکواندو یاسین پیشرو قم در خصوص بازیکنان این تیم ابراز داشت: به طورکلی هر تیمی می تواند از 30 بازیکن در ترکیب خود بهره گیرد اما تیم یاسین پیشرو در حال حاضر 24 بازیکن دارد که از این تعداد 5 بازیکن از استان قم، 6 بازیکن از تهران، 4 بازیکن از مازندران،2 بازیکن از استان قزوین ،2 بازیکن از استان البرز و بازیکنانی از استانهای چهارمحال بختیاری،ایلام و زنجان انتخاب شده اند.

وی در رابطه به علت 24 نفره بودن بازیکنان تیم اذعان داشت: در تیم تکواندو یاسین پیشرو قم 6 جای خالی وجود دارد و علت آن هم شناسایی استعدادهای جدید برای تیم است، که هم اکنون در حال بررسی بیشتر هستیم.

زینال حسینی در خصوص بازی روز جمعه 8 مهر این تیم بیان کرد:در پی سپری شدن هفته نخست مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان _ جام آینده سازان ،تیم یاسین پیشرو قم توانست در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد .اما در هفته سوم و چهارم مقرر شده که این تیم روز جمعه در مقابل تیم قدرتمند پاس قوامین ، قهرمان دوره گذشته لیگ در کرمانشاه قرار گیرد که با توجه به پیشینه این تیم ،تیم یاسین پیشرو قم بازی سختی را خواهد داشت.

وی ادامه داد : در حال حاضر به دلیل تمرینات مستمرر بازیکنان و حضور در اردوهای مقطعی ،یک روزه و حتی اردوهای انتخابی ،تیم در شرایط روحی ،روانی و تاکتیکی مناسبی برخوردار است و به طور حتم می تواند نتایج مناسبی را کسب کند.

زینال حسینی در خاتمه در خصوص برنامه های آتی تیم تکواندو یاسین پیشروبیان کرد:ازآنجا که باشگاه یاسین پیشرو قم یک باشگاه آینده نگر است ،هدف نهایی آن پرورش و تربیت بازیکنان حرفه ای و زبده برای تیم ملی و حمایت از ورزشکاران استان قم برای طی نمودن پله های ترقی است که امید می رود این هدف با تلاش و حمایت محقق گردد.

گفتنی است: هفته سوم و چهارم مسابقات تکواندوی لیگ برتر نوجوانان، جام آینده سازان جمعه 8 مهرماه به ميزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام
برچسب ها: استان ، قم ، حسینی ، تکواندو ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.