سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجساد زائران اصفهانی حادثه منا همچنان در صف اعزام

مدیر سازمان حج وزیارت استان اصفهان اعزام اجساد مطهر زائرین اصفهانی حادثه غم بار و تاسف انگیز منا همچنان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ زاهدی با بیان این مطلب گفت: آخرین آمار از کشته شدگان زائران استان اصفهان در این حادثه 26تن وآمار مفقودین این حادثه نیز14تن بوده واین در حالی است که مفقودین این حادثه جزو فوت شدگان به شمار می آیند.

وی در خصوص زمان اعزام این اجساد به اصفهان خاطر نشان کرد:دولت عربستان هنوز اجازه اعزام کشته شدگان این حادثه را نداده وزمان قطعی برای انتقال آنها مشخص نشده است اما بر اساس هماهنگی سازمان حج وزیارت استان ، ستادی با عنوان ستاد استقبال تشکیل شده است که در هر زمان به صورت رسمی آماده استقبال از قربانیان این حادثه می باشد.

مدیر سازمان حج وزیارت استان اصفهان با تاکید بر این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مانعی برای دفع فوت شدگان این حادثه غم انگیز در گلزارهای شهدا وجود ندارد گفت :بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پیکر پاک این عزیزان با رضایت خانواده های خود در گلزارهای شهدای استان اصفهان به خاک سپرده می شوند.

مدیر سازمان حج وزیارت استان اصفهان اشاره ای به 1نفرمجروح این حادثه داشت و گفت:حال عمومی وی رو به بهبود است.

زاهدی درخصوص این خبر که 1کاروان اعزامی نسبت به سایر کاروان های استان تلفات بیشتری داده است تصریح کرد این کاروان متعلق به شهرضا بوده است.

وی در پایان افزود اطلاعات تکمیل تری در خصوص اعزام این عزیزان تا هفته آینده اطلاع رسانی می شود وعموم مردم می توانند اخبار و اطلاعات دقیق این حادثه رادر سایت سازمان حج وزیارت استان اصفهان ملاحظه کنند. 

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.