سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری رزمایش آمادگی آتش نشانان سازمان منطقه آزاد ارس

با برگزاری این مانور مدیرعامل و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس و مسئولان شهرستان جلفا از نزدیک با توانمندیهای اجرایی و تجهیزات امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید مدافع حرم با تاکید بر ضرورت ایجاد و تجهیز مراکز آتش نشانی در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس، گفت: یکی از نیازهای رونق سرمایه گذاری در ارس، تقویت نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری امداد، نجات و آتشنشانی است .

محبوب ابراهیمی مسؤل امداد و نجات و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این مراسم از تجهیز مرکز فرماندهی آتش نشانی منطقه آزاد ارس به ماشین آلات و تجهیزات مدرن امداد، خبر داد و از افتتاح ساختمان جدید مرکز امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس بعنوان یکی از مراکز مجهز شمال غرب کشور در هفته بسیج خبر داد .

عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات، اورژانس و انتقال مصدومان، مدیریت بحران و سوانح بصورت نمادین توسط عوامل امداد و نجات و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس، نیروی انتظامی و تکاوران سپاه در محوطه اداری سازمان منطقه آزاد ارس اجرا شد .در پایان این مراسم عوامل اجرایی مانور مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.