سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اعطای سالانه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی سالانه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گودرز صادقی در دیدار مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی سالانه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد که با توجه به میزان جمعیت سهم استان اردبیل می تواند حدود 200 میلیارد ریال در سال باشد.

وی گفت: پیش از دولت تدبیر و امید استان اردبیل فاقد پارک علم و فناوری بود و شرکت های دانش بنیان اندکی فعال بودند که با راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری می توان استان اردبیل را به سوی روزهای بهتر پیش برد.

استاندار اردبیل نیز افزود: در مجموع 44 شرکت درخواست ثبت با عنوان دانش بنیان داشتند که پرونده 16 شرکت در دست بررسی بوده و درخواست 21 شرکت رد شده است.

مجید خدابخش گفت: یک دلیل این امر می تواند آشنا نبودن افراد با ساز و کارها و نهادهای ذیربط است چرا که بسیاری از آنها نوپا هستند.

وی بیان کرد: راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در کنار پارک علم و فناوری و مرکز رشد زیرساخت های مورد نیاز فعالیت شرکت های دانش بنیان در این استان است که با جدیت توسط مسوولان دنبال می شود.

وی گفت صندوق های پژوهش و فناوری که مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قرار دارد می تواند مشکل های موجود در راه فعالیت شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان از جمله ضمانت نامه کمک های گمرکی و لیزینگ را برطرف کند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اردبیل ، تسهیلات ، شرکت ، دانش ، بنیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.