سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت

سرمربی اسکواش تیم ملی اظهار کرد: برای یکسال به آمریکا می‌روم و پس از اتمام قراردادم به ایران برمی‌گردم.

علیرضا سنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اتمام دوره مربیگری سطح 2 آسیا در هنگ‌کنگ و کسب مجوز این مدارک برای استراحت به ایران برگشتم و یک‌شنبه هفته جاری به آمریکا می‌رومد.

در این دوره اساتیدی همچون مانیوم، رییس کمیته داوری  و تونی  رییس کمیته مربیان اسکواش، مدرسی این دوره را برعهده  داشتند و 6 نفر از هفت شرکت‌کننده آن، سرمربی حال حاضر تیم ملی‌ کشورشان هستند.

وی درباره باشگاه LTF  آمریکا گفت: این باشگاه یکی از 3 تیم قدرتمند اسکواش در کشور آمریکا است و 52 نمایندگی در ایالت‌های این کشور دارد و تلاش خواهیم کرد تا با هدایت این تیم به اوج برسیم و افتخارات زیادی را کسب کنیم.

سرمربی تیم بزرگسالان تیم ملی اظهار کرد:نخستین مربی لژیونر کشور هستم و تلاش می‌کنم تا بتوانم برای کشورم افتخارات زیادی را کسب کنم و بتوانم جوانان مستعد ایران را به آمریکا ببرم.
وی درباره سابقه حضور در خارج از ایران گفت: در دورانی که اسکواش بازی می‌کردم سابقه حضور در مسابقات سطح دانشگاهی uk( بریتانیا) را دارم و هم اکنون برای نخستین بار به عنوان مربی لژیونر می‌شوم.

نائب رییس فدراسیون درباره شرایط آمریکا گفت:من اعتقاد دارم آمریکا در یک یا 2 سال آینده به عنوان قطب اسکواش در جهان شناخته می‌شود و هم اکنون نیز می‌توان دید با پول‌های هنگفتی را هزینه‌ می‌کنند سعی در جذب بهترین مربیان و بازیکنان دنیا هستند.

تیم ملی جوانان این  کشور نیز در چند سال آینده اسکلت تیم ملی بزرگسالان‌شان هستند و توانستند قهرمانی جوانان را به دست بیاورند وگام بلندی را برای قهرمانی در چند سال آینده در جهان برداشتند.

وی در پایان افزود: امیدوارم اسکواش ایران روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهد و بتواند به قهرمانی در آسیا جهان برسد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.