سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

مهار آتش سوزی جنگل های مهاباد

آتش سوزي در جنگلهاي پيرانشهر مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان مسئول خدمات ايمني و آتش نشاني پيرانشهر گفت: آتش‌سوزي گسترده عصر ديروز 10هکتار از جنگلهاي  روستاي  گولک  از  توابع  شهرستان پيرانشهر را فراگرفت که با حضورنيروهاي امدادي آتش‌نشاني، سپاه و بسيج و همچنين نيروهاي مردمي منطقه آتش تا شب مهارشد.

سيد رسولي افزود، اين منطقه که دچار آتش‌سوزي شده سخت گذر است که  متاسفانه  از  ديروز ماشين آلات در محل مستقر شده اند اماراه دسترسي زميني وجود ندارد و نيروهاي امدادي بدون امکانات و  تنها با شاخه و  برگ درختان و بيل و آب پاش ها توانستند آتش را مهار کنند.

مسئول خدمات ايمني  و  آتش نشاني  پيرانشهر  گفت امسال اين دومين مورد آتش سوزي درمنطقه حفاظت شده پيرانشهر است که بايد بصورت جدي بررسي و پيگيري شود.

رئيس ستاد بحران شهرستان پيرانشهر گفت،خوشبختانه آتش سوزي سطحي بوده و به ريشه درختان نرسيده است.

محمد صادق امين عشايري گفت،امروز هم دوباره در منطقه اي ديگر آتش سوزي رخ داده است  که  تاکنون  با تلاش مردم روستاهاي منطقه و شهرستان بخشي از آن مهار شده است.

امين عشايري  در  خصوص  ميزان خسارات وارده  و علت اين آتش سوزي گفت،هنوزعلت آتش سوزي و ميزان دقيق خسارات وارده مشخص نيست اما طبق برآورد اوليه به حدود  10 هکتار از اين منطقه خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.