سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان قزوین منتظر تأمین اعتبار

پروژه مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، زیربنایی، راه‌سازی، گازرسانی و سدسازی در استان قزوین نیمه‌تمام است که تکمیل آن‌ها با تزریق ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ۱۰ سال طول می‌کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛،منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با توجه به شرایط کشور که متأثر از تنگناهای اقتصادی و حوزه بین‌المللی است منابع مالی با مشکل مواجه شده لذا ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌ها کاملاً احساس می‌شود.

وی افزود: با دستور استاندار اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و هیچ پروژه جدیدی امسال آغاز نخواهد شد مگر آن‌که بسیار مهم و ضروری مثلا در حوزه آب و محیط‌زیست باشد.

حبیبی گفت: عمده مشکل ما در حوزه پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مالی است که در این راستا در سال‌های گذشته تخصیص و تأمین نقدینگی با مشکل روبرو شد که زمان اجرای پروژه‌ها را بیشتر کرده و موجب شده در روند و کیفیت کار تأثیرگذار باشد و به افزایش قیمت‌ها منجر شود.

چهار پروژه سدسازی در استان قزوین نیمه‌تمام است که سدهای نهب و بالاخانلو در حوزه شرکت آب منطقه‌ای و دو سد شاکین و چنگوره مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ش



برچسب ها: پروژه ، تامین ، اعتبار ، ساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.