سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

122میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان سمنان

این تسهیلات به کشاورزان در راستای توسعه مکانیزاسیون و همچنین خرید ماشین آلات جدید به بخش کشاورزی صورت گرفته است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ خدا بخش عرب معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : از محل این اعتبارات می توان بیش از 190 دستگاه و ادوات کشاورزی را خریداری کرد.

 وی بیان کرد : این تسهیلات در راستای خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی در حوزه های زراعی،باغی ،دام و جنگل است که از طریق ارائه این تسهیلات می توان بیش از 190 دستگاه را خریداری کرد. 

عرب  از جذب 10 درصدی تسهیلات به میزان 12 میلیارد ریال توسط متقاضیان خبر داد و با اشاره به سهم همه شهرستانها از تسهیلات اختصاصی برای خرید ماشین آلات کشاورزی تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها متقاضیان واجد شرایط را برای جذب تسهیلات معرفی کنند.   معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود : تاکنون 110 طرح به مبلغ بیش از 51 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است که در مجموع 10 درصد تسهیلات تخصیصی به میزان 12 میلیارد ریال توسط متقاضیان جذب شده است. 

عرب بیان کرد: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها با توجه به سهمیه تسهیلات ابلاغی برای خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، متقاضیان واجد‌شرایط را برای جذب مانده تسهیلات معرفی کنند. 

وی از جذب 133 درصدی  تسهیلات از منابع مختلف در سال گذشته (بیش از602میلیارد ریال) خبر داد و افزود: در سال‌جاری نیز تاکنون متقاضیان برای جذب بیش از 966 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. 

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون تاکنون برای جذب 42 درصد تسهیلات تخصیصی، متقاضیان خرید ماشن آلات و ادوات کشاورزی به بانک معرفی شده‌اند.  

انتهای پیام/ش  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.