سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل؛

ادعای رئیس جمهور فراری یمن: ایران به دنبال تسلط بر تنگه راهبردی باب‌المندب است

منصور هادی در ادعایی بی اساس، ایران را متهم به تلاش برای تخریب و نابودی یمن کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن روز سه شنبه مدعی شد ایران تلاش دارد کشورش را به تخریب و نابودی بکشاند.
وی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با تشکر از پادشاه عربستان برای رهبری حملات هوایی ائتلاف موسوم به عربی به یمن گفت: "بگذارید از همین تریبون مهم، سپاس و تشکر خود را به نمایندگی از ملت یمن به برادرم، خادم حرمین شریفین، ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود و سران کشورهای ائتلاف که خون مردم یمن را به خون برادرانشان در دفاع از این کشور پیوند دادند، تشکر کنم."

منصور هادی همچنین انصارالله را متهم کرد تلاش دارد تجربه ایران را در یمن تکرار کند. وی مدعی شد: ما برای دفاع از کشور و مشروعیت  آن مبارزه می کنیم تا در چنگال تجربه ایران گرفتار نشود. رئیس جمهور فراری یمن همچنین ایران را متهم به تلاش برای تسلط بر تنگه باب المندب کرد.

هادی همچنین مدعی شد مسئولیت بحران انسانی یمن به دوش انصارالله است. وی مدعی شد: شاید حجم بحران انسانی و درد و رنج های شدیدی که مردم کشورم به علت محاصره ای که این شبه نظامیان ظالم بر قرار کرده اند، مطلع هستید. منصور هادی همچنین خواهان کمک به یمن شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.