سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جدایی بخاطر طلاق برادر

مرد جوان زمانیکه برادرش از همسرش جدا شد، راهی دادگاه خانواده شد تا خودش هم درخواست طلاق بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی زمانیکه با همسرم ازدواج کردم، برادرم و خواهر همسرم هم با هم ازدواج کردند. یعنی من با برادرم باجناق شدم.

وی افزود:من و همسرم همیشه با هم خوشبخت بودیم و زندگی خوبی داشتیم. از وقتی هم که برادر من و خواهر همسرم با هم ازدواج کردند خوشبختیمان بیشتر شد و تصور می کردیم که از این به بعد زندگی خوبی خواهیم داشت. اما برادرم با همسرش به اختلاف خوردند و هر روز با هم دعوا داشتند. درگیری آنها آنقدر بالا گرفت که مجبور به جدایی شدند.

مرد جوان ادامه داد:از وقتی برادرم و همسرش از هم جدا شدند، هرچه فکر می کنم می بینم من هم نمی توانم به زندگی با همسرم ادامه دهم. بعد از طلاق، همسرم ارتباطش را با خانواده من قطع کرده و من هم به خاطر برادرم مجبور به قطع ارتباط با خانواده همسرم شدم. خودمان هم که مرتب با هم دعوا و درگیری داریم و نمی توانیم این موضوع را تحمل کنیم. کنار آمدن با این موضوع برای هردویمان سخت است برای همین تصمیم گرفتم به دادگاه بیایم و به زندگی مشترکمان پایان دهم.

در پایان قاضی سعی کرد این مرد را از جدایی منصرف کند و به او پیشنهاد داد به جای دادگاه، همراه همسرش به مشاوره خانواده برود که مرد جوان هم این پیشنهاد را پذیرفت.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۴
باید منطقی باشید
همه ی پیش داوری ها رو بذارید کنار
شما که هیچ مشکلی نداشتید
به فکر زندگی خودتون باشید
به خدا حیفه
دلم گرفت تورو خدا جدا نشید
زمان همه چیزو به حالت عادی در میاره، بذارید چند وقت بگذره بعد تصمیم بگیرید