سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پخش مستندهای ۳۰ دقیقه ای از هیئت های شاخص قم

در ایام محرم مستندهای ۳۰ دقیقه ای از هیئت های شاخص استان قم تهیه و پخش خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا لطفی نیاسر در تشریح این خبرگفت:هیئت ها به عنوان مجموعه ای انسجام یافته و قوی که بدون هیچ چشم داشتی، افراد در آن فعالیت می کنند، می توانند در دنیا برای مجموعه هایی الگو باشند. 
 
وی در خصوص ارزش این هیئات افزود: هیئت خادم الرضا(ع) حتی فراتر از رسانه است و جمعیت حاضر در این هیئت نشان داده که این هیئت در این عرصه موفق عمل کرده است. 
 
لطفی نیاسر با بیان اینکه در حدتوان در ایام محرم با هیئت ها همکاری خواهیم داشت و فعالیت هایشان را پوشش خواهیم داد خاطرنشان کرد: در ایام محرم مستندهای 30 دقیقه ای از هیئت های شاخص استان قم تهیه و پخش خواهد شد که از جمله این هیئت ها، هیئت خادم الرضا(ع) است. 
 
حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسردر خصوص پوشش خبری این هیئات گفت: هیئت خادم الرضا(ع) مجموعه خوبی است که امیدواریم بتوانیم از برکات این هیئت در صداوسیما استفاده کنیم. 
 
وی در پایان افزود: توجه به محتوا و شکل کار در هیئت ها مهم است و همانطور که به دل جوان فکر می کنیم باید به این مسائل هم در هیئات توجه شود زیرا اگر فقط دنبال شور جوان در هیئت ها باشیم، به سمت انحراف می رویم.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: قم ، پخش ، مستند ، هیئت ، مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.