سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر کسر امتیاز همچنان پرسپولیس را تهدید می کند

باشگاه پرسپولیس گویا قرار نیست رنگ آرامش را ببیند چرا که با نامه جدید ممدوتال به فیفا با خطر کسر امتیاز مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت علاوه بر اینکه سه روز مهلت پرداخت مطالبات گابریل را دارند تا دچار کسر امتیاز نشوند، مطالبات ممدوتال را هم باید پرداخت کنند تا امتیازی از آنها کسر نشود. 
 
خطر کسر امتیاز همچنان باشگاه پرسپولیس را تهدید میکند چرا که وکیل ممدوتال بازیکن سابق خارجی پرسپولیس به فیفا اعلام کرده است توافقنامه قسط بندی مطالبات این بازیکن به علت عدم پایبندی باشگاه پرسپولیس به تعهداتش از نظر ما منقضی است. 
 
مدافع خارجی پرسپولیس در سالهای گذشته که برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده پس از گذشت بالغ بر دو سال از این شکایت و ارائه دفاعیه باشگاه پرسپولیس حکم فیفا را مبنی بر دریافت صد هزار دلار از مطالباتش را دریافت کرده است و این پرونده به مرحله‌ای رسیده که خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید می کند. 
 
ممدوتال شکایت 125 هزار دلاری را در فیفا ارائه کرده بود اما پس از دفاعیه باشگاه حکم کمیته انضباطی فیفا مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت صد هزار دلار صادر شد. 
 
فیفا این حکم را اسفند ماه سال گذشته و در زمان مدیریت نژادفلاح به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرد و طبق توافق نامه امضا شده بین وکیل باشگاه با وکلای ممدوتال، باشگاه پرسپولیس بدهی صدهزار دلاری خود را در چهار قسط 25 هزار دلاری به ممدوتال پرداخت نماید. 
 
باشگاه پرسپولیس یک ماه پیش مدعی شد مبلغ 25 هزار دلار بابت قسط اول را از طریق صرافی به حساب ممدوتال واریز کرده اما وکلای ممدوتال تاکید کردند مبلغی دریافت نکردند. 
 
به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به علت تحریم‌ها و مراحل اداری با مشکل مواجه شده است. 
 
وکلای ممدوتال هم به فیفا طی نامه‌ای اعلام کردند، توافقنامه قسط بندی مطالبات با توجه به عدم پایبندی باشگاه پرسپولیس اعتبار قانونی ندارد. 
 
به هر حال ممدوتال قسط اول خود را دریافت کرده اما وکلای این بازیکن تاکید بر پرداخت 75 هزار دلار به صورت یکجا را کردند. 
 
به طور حتم فیفا آخرین هشدار خود را با توجه به نامه ارسالی وکلای ممدوتال به باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت مطالبات این بازیکن خواهد داد و حتی زمانی را برای تسویه حساب با این بازیکن مشخص می کند و در غیر این صورت حکم کسر امتیاز را صادر خواهد کرد. 
 
به هر حال احتمال صدور حکم انضباطی جدیدی از سوی فیفا بر علیه باشگاه پرسپولیس وجود دارد. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.