سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

سفر استاندار یزد به کشور مجارستان

استاندار یزد در رأس هیئتی تجاری متشکل از بازرگانان و مدیران صنعت در بخش خصوصی و دولتی استان و به دعوت نماینده ایالت سولنک مجارستان به این کشور سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید محمد میرمحمدی با اشاره به خواهرخواندگی یزد و یاسپرین مجارستان گفت:رفت وآمدهای بسیاری در زمینه هیئت‌های تجاری، اقتصادی و فرهنگی صورت گرفته است و جلساتی که به این منظور تشکیل‌شده بود بحث توسعه و همکاری با استان یزد مطرح و تصمیم گرفته شد تا بخش خصوصی دو کشور نسبت به افزایش زمینه‌های همکاری اقدام کنند.

میرمحمدی افزود: نصب نماد بادگیر در شهر یاسپرین مجارستان و شیپور در شهر یزد وسایر همکاری ها فی مابین یزد ومجارستان مناسب بوده ودر جلسات مقررشد تا طرفین نسبت به معرفی شرکت‌های تولیدی و واحدهای صنعتی منطقه خود به یکدیگر اقدام کنند و مقرر شد تا نفراتی از استان یزد در قالب هیئت‌های تجاری و صنعتی به همراهی استاندار در سفر به مجارستان موارد را پیگیری کنند.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: فرصت‌هایی که استان یزد می‌تواند از طریق آن مناسبات خود را با مجارستان تقویت کند، تعیین شده است و در این سفر پیگیری و به امید خدا به نتیجه می‌رسد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد تصریح کرد: درصورتی‌که تفاهمی صورت بگیرد به‌صورت رسمی تفاهم‌نامه آن در سفر منعقد و برنامه‌های آن به مرور عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: در ارتباط با توسعه مناسبات  علمی،اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی صنعت ساخنمان وکشاورزی بتوانیم نتایج مطلوبی را پس‌ازاین سفر اخذ کنیم و همکاری‌های فی‌مابین سبب شود نیازهای طرفین در بعضی از زمینه‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.